Saturday, June 11, 2016

finding inspiration..

i realised as i get older, the will to write has become lesser and lesser. i am no longer excited about sharing what is happening in my life because to be honest, i am not sure whether am i still living or am i just merely breathing. yeah, life has been stale lately. basically nothing excites me or i am just jaded as f.. like seriously, even bad news cannot make me react nowadays. i am just that dead inside. i am not sure why.

is it because i have lived as an observer for such a long time, i have stopped wanting to be the one living the life i was envious of? to be honest, if i want to say that i dont have stories to share would be a lie but i dont think i know how to put those stories into words. worse, when i read the stories, they reminded me of something that i could never achieve or have in my life, that is being on the greener side of life. yeah, this is the pessimist me writing. deal with it.

anyhow, i think should get active in writing again. maybe i should force myself to write at least a post daily. it is not like anybody is still reading so it doesnt really matter what i write.

3 comments:

Dya Jasni said...

I've been feeling the same thing too, Sai.
Why don't you leave things and come to Ipoh?
Sekejap pun tak apa. Yang penting lari dan berbual dan dapatkan semula rasa tu

Haki said...

Heyyyy yalls... I am still around hahahahah... And I am still reading. But yeahh I understand. I think that it is just the three of us who are still kind of active on blogger. I can't let blogging go although mostly I write crap now and I haven't really updated about my life in a longgggg time I guess I just want to write poems now. Mostly because I am not up to writing complete sentences about my life or tell the whole truth anymore. I hope you guys still keep writing though because although maybe we are not famous or anything I think that this is really important for us to keep up with our growth through the years. Don't you think so?

junior_sysco said...

Omg, just realising these comments! Thanks so much for the encouragement... Well, the good news is I think I am making a comeback here.. Mostly because this is the best "adult" interaction I can have in my life at the moment hahaha because life has been kinda mundane over here.. So, I will be writing more and more now! I need to let it all out!