Tuesday, July 6, 2010

jiwa kacau..

aku nak tulis dalam bahasa melayu sebab aku rasa aku lebih senang nak luahkan perasaan aku bila tulis dalma bahasa melayu. walaupun aku sedar aku dah agak berkarat dalam menulis dalam bahasa melayu, tapi aku nak tulis gak. suka hati la. haha.. tp akan terselit jugak la english dua tiga ketul and bahasa melayu x capai piawaian sbb ni la cara aku ckp and menulis msg kat phone (msg aku lg pendek la..)

okie, sejak beberapa hari lepas, aku xleh tido owh. xtau nape, jiwa aku cam kacau gile. kadang-kadang tetiba je aku rasa nak nangis la, nak dok diam-diam la, nak lari satu padang la dam macam-macam lagi perasaan yang selalunya aku xde. dan aku xtau nape. sakit ati owh ble kita sakit tp kita xtau nape kita sakit. lagi-lagi lak masalah hati dan perasaan.

satu benda yang pasti, aku mmg xde mood nk belajar (lg) sem ni. aku cam tggu masa berlalu je supaya hati aku cakap dah tiba masa aku belajar balik. buat masa sekarang, hati aku tgh kacau. kacau tahap nak gile aku klu bnde ni berterusan. plik owh, xkan bru dua sem aku belajar, otak aku dh x center. ke sbb aritu cuti xnak igt lak sampai 2 bln so bukak je sem bru dh mmg xde mood dh nk blajar. bygkn aku,. budak yang jrg nk risau psl bnde len selain belajar ttbe ilang minat nk belajar. ni mesti ada something, tp aku xtau pe dia. okie, mmg la result aku last sem agak membanggakan although xde pape present pun aku dapat (jap, td bru dpt hadiah, thanks Tikah). papepun, good grades slalunya motivate, bukan demotivate. tu yang aku x phm nape aku jd camni. secara langsung, hal ini tambahkan lg kekacauan jiwa aku.

adakah sbb seseorgtu dh xde ke aku jd xde motivasi ni? ntah la, mgkn gak kot. dlu sbb bdk tu la aku ye ye nk gi fac, tp skrg, umah depan fac pn, aku pndg sepi je fakulti tu, dh macam penjara lak aku tgk. tmpat yg aku xleh nk escape and terpakse tggal utk beberapa lama lg. 3 tahun lg.

papepn weh, skrg ni jiwa aku mmg tgh kacau.. klu dgr aku jerit ttbe tgh2 malam tu bkn bnde plik la.. dh bese gak la kekawan aku dgr.. tlg aku.. tenangkn jiwa aku..

*kacau*

1 comments:

Me said...

haha...kalo ade dgr org jerit malam2 buta nanti, you la tu...