Friday, August 21, 2009

post bahasa melayu ke2... tak paham..

hari rabu lepas aku masuk kelas manusia z lagi. hmm.. sbb ada pembentangan drpd kumpulan kwn aku.. so, ni kira nk sokong kwn punya kes la ni.. wlupn aku dh agak klas tu sumpah boring.. tp, aku gagahkn diri gak.. tp sbnrnya aku tgh wat assignment yg x siap dlm klas tuh. hehe.. smbil aku mendengar pembentangan kwn aku yg panjang berjela tu.. aku trus membuat kerja kau yg x siap2 tu.. tp ari ni aku prasan ada ketidakpuasan
hati terpamapang di muka manusia z.. cam x puas ati je.. pikir aku sendirian.. apa la dia nk komen lak ari ni.. dan kwn aku plak ari tu sgt la hipokrit sbb dia x ska pn apa yg dia ckp ari tu.. tp demi markah, dia wat la gak.. akhirnya, setelah dkat 40 minit berckp smpai bersembur-sembur air liur, pembentangan pn tamat.. aman skit dunia.. tiba2, manusia z bgn drpd kerusi dan mula memberi komen.. spt biasa, x kna ngan tjuk la.. x ckup isi la, apa la.. mcm2 la.. lol.. tiba2, dia mula bercerita camne spatutnya presentation tu diadakan.. dan drpd apa yg aku dgr, itu cerita dr pandangan dia yg dh lahir pd zaman tu, bkn sume leh cri kat buku.. adakah motif dia nk suruh kitorg pergi ke masa lepas dan amik sumber kat sana?.. aku makin x phm dgn manusia z ni.. mgkn cara terbaik nk wat pembentangan dlam klas dia adalah dgn lahir lebih awl ke dunia ni.. bru kita tau sume aspek.. ntah ape2 ntah..

*pening aku*

0 comments: