Wednesday, September 16, 2009

x sabar nk raya..

ini post bahasa melayu ke 3 aku.. hehe.. sronok gak ek tulis dalam bahasa ibunda ku ini.. lebih bebas utk aku berkat-kata.. wlu kdg2 kedengaran agk kasar berbanding ngan English.. tp itu sume luahan ati aku..

skrg ni aku sgt terseksa.. wlupn aku pi klas aku.. tp cuma jasad je yg ada.. roh aku dh ke tempat lain.. jiwa aku meronta-ronta nk balik umah.. aku dh x tahan dok kat cni.. aku nk balik, jumpa keluarga dan dpt tido secukupnya.. aku rindu sume org kat umah.. aku x penah ada mslh ni sblm ni.. mgkn btul org kata.. hati manusia akn berubah mgikut masa.. mgkn aku dh berubah.. aku semakin jd cam org yg dh bersedia utk ada keluarga.. dlu aku suka dok sorg2.. skrg.. aku btul2 perlukan keluarga aku..

aku dh shopping abis2 dh utk raya kali ni.. tp x la byk pn yg aku bli.. suma brg jualan murah.. tp kualiti sama je kan.. aku x leh blanja lebih2.. aku nk support dri sndri lg.. tgk org len shopping.. ngeri gak aku.. byk tul.. agk2 muat x bas tu nnt??

pape pn.. lantak la.. yg aku tau.. aku nk balik umah dan sambut raya kat sana.. dh lama aku x balik umah.. aku mmg nk balik sgt2..

*rindu*

1 comments:

Zouq said...

soo sweet la...home sick for the coming raya.... ready to have family??? now3x... isn't it should be the next 20 years for you sai? haha..you said it once to me...